Our Sweet Home

Hye guys..this is our blog..with lots of luve..
We create it as to share some knowlegde..not just luve..
but if u wanna share, story to us ur story..
you can comment it..thanks^_^

Selasa, 26 April 2011

Penyesalan Seorang Kekasih


Bismillahirahmanirahim.... Assalamualaikum semua..

Sebelum malam menjelma..eh da mlm da kan..jap lagi nk masuk maghrib da..hehe sekejap ye.. aify nk coretkan sedikit kat blog nie..lame plak x tulis..kesian kat pelawat bila tgk juz ade entry lame..
So kat sini nk berkongsi sedikit cerita..ce citer ce citer..hahaha

Okei..tadi satu entry pasal asmara chenta dalam erti kata sebenarnya lebih kepada kata2 tentang chenta la..n kat sini nk tampilkan tentang penyesalan seorang kekasih..Hehehe most mesti yang da duduk dalam alam percintaan nie n x terkecuali diri nie juga (aify la huhu)..So kadang2 dalam kita bercintan cintun nie,sedar x sedar kita ade jugak wat kesilapan cuma kadg2 tanpa sedar, kita cemarkan cinta kita ngn dosa n noda..namun pernah x kita terfikir untuk meminta ampun dan maaf pada Pencipta kita terutamanya dan pasangan kita atas kelalaian dan kealpaan kita dalam menyelami perhubungan tersebut..fikir2kanlah...zzzz duk tenang2 n muhasabah diri kita..Ape kono ngan tajuk di atas??So jom layan jap warkah nie..


Buat insan yang kukasihi kerana Allah..
Ku pohon seribu keampunan dari Yang Maha Esa atas dosa n noda yang telah ku lakukan sepanjang mengenali dirimu.. Ku pohon kemaafan darimu atas kekhilafan diri ini yang menbawamu kpd kepanasan api neraka. kekhilafan diri ini yang alpa dalam menikmati cinta dunia. Maafkan daku yang mengkhianati cinta suci kita sehingga ianya disulami dosa n noda..Sesungguhnya daku insan y lemah..sering terjerat dengan pujukan nafsu n godaan syaitan y dilaknat..namun masih belum mampu bangkit melawan sehingga arinie makin kusedari diri ini jauh dariNya..saat ku tersedar satu ketika dulu,ku pohon pada Ilahi diampunkan dosamu n dosaku..kerna kelemahanku,dirimu terjerat sama sehingga identitiku,diriku n prinsipku tenggelam di bawa arus cinta dunia..

Buat insan yang kukasihi kerana Allah..
Ingin sekali ku menjadi pendampingmu kerna pada saat pertama kali kita melayari bahtera cinta, telah kusematkan dalam diriku tuk menjadi insan disisimu menemani kehidupan ini seandainya ditakdirkan kita bersama dengan restu dari Ilahi dan kedua ibu bapa kita..
Kini aku mengerti..aku ingin menjadi insan terbaik di matamu dan di mata Pencipta kita..
Maka izinkan aku pergi buat seketika bagi mencari diri ini kembali dan dengan penuh pengharapan agar aku menjadi wanita solehah dan isteri yang solehah buatmu yang menjadi suamiku kelak dan agar kita sama2 menuju ke syurga cinta yang penuh dengan haruman cinta yang mekar mewangi dan disulami kebahagiaan yang abadi..Sekian wassalam..

Haa..macam mane??pe prasaan korang bila bace warkah nie..tersentuh x??pernah x terfikir nak tulis warkah nie kat bf or gf korang..kalo pernah terfikir..bagus la..ape-ape pon jadikan ia sebagai satu ikhtibar dan panduan tuk korang semua yang dalam alam percintaan..ayat last aify..semoga cinta kita disulami kebahagiaan yang berkekalan..amin..

pssttt..aify pon tersentuh gak bace warkah tue..huhuhu..okei..jom solat..Pencinta utama da panggil da..

Tiada ulasan: