Halaman

Our Sweet Home

Hye guys..this is our blog..with lots of luve..
We create it as to share some knowlegde..not just luve..
but if u wanna share, story to us ur story..
you can comment it..thanks^_^

Ahad, 11 September 2011

Memang tak ada wanita seperti aku

Tapi yang lebih baik banyak

Memang tak ada wanita sehebat aku

Tapi yang lebih hebat banyak

Maka tak perlu kau susah hati

Banyak wanita yang bisa kau pilih

Untuk kau jadi sandaran hati

Memang tak ada wanita seseksi aku

Tapi yang lebih seksi banyak

Memang tak ada wanita secantik aku

Tapi yang lebih cantik banyak

Maka tak perlu sedu sedan itu

Jangan sampai kau rendahkan dirimu

Memaksa aku menjadi pacarmu

Oo baby baby

Jangan kau marah sebab ku tolak

Ku tahu kau kacak

Ku percaya kau baik

Ku yakin pasti ada

Wanita yang tertarik

Oo baby

Jangan kau dendam sebab ku enggan

Bercinta aku mahu

Tapi tidak denganmu

Ku sudah ada satu

Kekasih yang menunggu

Ceritanya aku sedang belajar setia

Makanya dari itu kamu jangan memaksa

Kerna aku memang tak suka mendua

Oo baby baby

Jangan kau marah sebab ku tolak

Ku tahu kau kacak

Ku percaya kau baik

Ku yakin pasti ada

Wanita yang tertarik

Oo baby

Jangan kau dendam sebab ku enggan

Bercinta aku mahu

Tapi tidak denganmu

Ku sudah ada satu

Kekasih yang menunggu

Oo baby

Jangan kau marah sebab ku tolak

Ku tahu kau kacak

Ku percaya kau baik

Ku yakin pasti ada

Wanita yang tertarik

Oo baby

Jangan kau dendam sebab ku enggan

Bercinta aku mahu

Tapi tidak denganmu

Ku sudah ada satu

Kekasih yang menunggu

Memang tak ada wanita seperti aku

Tapi yang lebih baik banyak




Tiada ulasan: