Halaman

Our Sweet Home

Hye guys..this is our blog..with lots of luve..
We create it as to share some knowlegde..not just luve..
but if u wanna share, story to us ur story..
you can comment it..thanks^_^

Sabtu, 19 Februari 2011

Terima Kasih

Setiap orang pasti pernah merasai kehilangan..

Sebelum dye menyedari hakikat tersebut..

Sekarang saya percaya saya kehilangan kamu..

Yang tinggal hanyalah kenangan..

Kegembiraan dan kebahagian telah pergi..

Kita sudah x mampu berkata2..

X mampu lagi berdepan dan berpandangan..

Jika saya masih dpt berjumpa dgan kamu sekali lagi

Saya cuma mahu katakan..

Terima kasih..terima kasih

Atas segala kenangan y awk ciptakan untuk saya..

Walaupun sekarang saya terluka..

Tapi perasaan ini x pernah berubah..

Sekurang2nya saya punya kenangan y dapat saya bawa bersama

Saya sentiasa ada awk di sini..

Dalam hati dan kenangan kita..

Terima kasih atas segalanya..

Tiada ulasan: