Halaman

Our Sweet Home

Hye guys..this is our blog..with lots of luve..
We create it as to share some knowlegde..not just luve..
but if u wanna share, story to us ur story..
you can comment it..thanks^_^

Rabu, 4 Januari 2012

Slow Vs Kuat

Assalamualaikum and hye =)

Sebelum tu meh kite memohon pada Ilahi di ampunkan dosa..
Rasa nak marah tadi..tapi ku tahan bg cool..cool..cool...so xpayah lagi ku guna sabun protect ice cool..(ape kene ngan tajuk aku erk)..lantak janji ku bahagia..hahaha..x menahan la..slame ku ckap ngan client slow..client ley faham..tetiba tup tup aku ckap dye ley x faham..ok fine..sore aku kurang macho..terlemah gemalai kowt (sore pas makan kui10)..dye start marah2 n ckap dye x faham aku ckap ape n siap tnye name aku lagi..hai xleh main nie..name gue da disebut2..makin nerves aku kalo boss taw..lalu dengan prasaan marah yang di tahan2..aku pown ckap..ikuti perbualan di bawah..nk ajuk pown xpew hehehehe

client: Ape awak ckap nie..saya langsung x faham..name awk sape?
aku: nama saya fida..macam nie akak..akak punye online support yang akak amkik ngan kita nie da tamat tempoh 14.12.2011..so akak nk sambung online support ke x? (volume sore kuat..haa amek kaw)
client: online support bape?
aku: rm 250 per year tapi support kertas yang bese tu still ade lg..kita g kat opis akak jew la petg nt..
client: ok la camtu..tp saya nk kuar nt..jgn petg2 sgt
aku:ok..nt sy bgtaw kat staff sorg lg..no akak n name..
client: ....bla...bla..bye
Ha..cmnie la perbualan aku..aku bukan nak marah n sengaja kuatkan sore...tp da dye x dengar kene law kuatkan volume..ye dak??sabow jew la..so conclusion haruslah dikuatkan bilamana y sebelah sana x dengan..adios semua...c u nx entry.. ^_@

Tiada ulasan: