Halaman

Our Sweet Home

Hye guys..this is our blog..with lots of luve..
We create it as to share some knowlegde..not just luve..
but if u wanna share, story to us ur story..
you can comment it..thanks^_^

Isnin, 17 Januari 2011

Air Oh Air Part 2

Berita terkini..Siaran Luar KIY...

Tengah hari ini Aify wartawan x rasmi KIY ingin melaporkan berita tentang isu air y tlah melanda KIY baru2 ini..masalh y dihadapi oleh penghuni kini tlah dapat di settlekan oleh pihak pentadbiran..
Keadaan ini tlah menberi kegembiraan n kebahagiaan kepada semua penghuni KIY termasuklah MR Monyet kowt hehehe..

Air didapati plg awl di blok K13B iaitu blok same erk(wartawan nie lerr) pada awl semlm sebelum isyak lebh kurang 8.30 mlm dan segera dihebahkan oleh penghuni blok lalu di postkan di wall FB..
Salah seorg ahli juga menberitahu kepada ahli lain y sedang merempat di KUO ketika itu..Setelah mengetahui air sudh ade,dye bergegas pulang ke KIY..

Pg ini saya merasakan semua penghuni tlah dpt mndi dengan selesa n wangi2..arghhh nikmatnya x terkata..gtewww dye..Keceriaan terpancar pada setiap wajah2 penghuni KIY..dan saya merasakan cafe KIY akan beroperasi spt biasa n dipenuhi ngn customer2 xkira la dr KIY or mane2 kolej hehehehe...

Bg mengakhiri buletin kita pada tgh hari nie,saya berharap agar masalh ini tidak akn berulang lg pada masa akan dtg(udah2 la berlaku hal nie)..tahniah n trima kasih kepda pihak pentadbiran n SYABAS..sekian...

Tiada ulasan: