Halaman

Our Sweet Home

Hye guys..this is our blog..with lots of luve..
We create it as to share some knowlegde..not just luve..
but if u wanna share, story to us ur story..
you can comment it..thanks^_^

Rabu, 5 Januari 2011

merapu mlm2 buta


hehehe tersengih2 aku cam kerang busuk..eh x..x..aku wangi la..da mndi kan tadi..sebenarnye aku nk merapu merepek kat ctu sebab aku sgt2 la lapar..so kalo lapar x dpt nk fokus..hehe bukan xdew mkanan spare tp nk gk mkn benda yang kenyang..so x dpt den nk nolong la...sok ade class..seb baik start kul 10..so sempat la wat ape y sepatutnye aku wat..kemas bilik..basuh baju..another la..
aku nk tulis puisi pon xdew idea nie..ade jew puisi2 y blom post..nt jew la..huhu hope rumate aku lik awl..aku da xthn nie..da pedih da ase..teringin gk nk ajk my Biey pg mkn tp x elok la da mlm n tmbah lg da suh my rumate belikan..so nt mnbazir la plak kan..

Cerita bak menbazir nie..hehe kadg2 aku nie mnbazir gk bak mkn coz kadg2 mknn terlampau byk cam nasik tu kang..x abes la..so my Biey selalu jew nasihat jgn mnbazir tp nk wat cmne huhuhu sengal jew la n wat bese2 sengih2 sket..ahakzzz..aku lak jenis kuat mkn tp bukan dlm satu masa la..
eh haa esok besday kawan aku..eh ehhhh da kul 12 lebh da kira da besday la..x sgka da msuk 21 thn..aku pon bakal 21 gk tp x cukup lg la kalo ikut date y btul..ermm tp kan aklo ikut kalendar hijrah da nk msuk 22 thn da hahahaha kihhh3..senyap2 sudey..

Ya Allah..ape la y aku merapu nie erk..kecian korang y bace xtaw point ape..tp jgn la mare yerkk..kan da tulis kat situ..merapu mlm2 buta..so kire kalo korang nk bace kena gk layan kerenah aku nie..hehe..(da la ko merapu..penat bace nie)haha sabaw yerk nk abes da nih..ckit jew lg...tuttttttt tuttt talian da putus..x sempat nk bg salam terakhir..pdhal salam awal pon x bg gk...hak3 sengal tahap cipan nie..daaaaa

Tiada ulasan: